9. Latvijas čempionāts piezemēšanās precizitātē ar paraplānu. 2015.gada 24.janvāris, Rumbula

    9. Latvijas čempionāts piezemēšanās precizitātē ar paraplānu 2015.gada 24.janvāris, Rumbula Reģistrācija no 10:00-10:30 Brīfings 10:45 Pirmie starti 11:00

    9. Latvijas čempionāts piezemēšanās precizitātē ar paraplānu
    2015.gada 24.janvāris, Rumbula

    Tiks noskaidroti Latvijas precizitātes meistari lidojumā ar paraplānu.
    1. - 3. vietas pilotiem tiks segta dalība Trakai (Lietuva 14.-16. Feb) precizitātes sacensībās no LPF puses.

    Reģistrācija no 10:00-10:30
    Brīfings 10:45
    Pirmie starti 11:00

    Sacensību noteikumi

     

    1. Sacensībās drīkst piedalīties visi Latvijas piloti, kuriem ir B, C un D kategorijas LPF paraplanierista apliecības.

     

    1. Sacensību dalībnieks pats ir atbildīgs par inventāra atbilstību un lidojuma drošību.

    Obligāti jābūt: paraplānam lidojuma kartībā, ķiverei, rezerves izpletnim, ar protektoru aprīkotai uzkabei un vinčas atkabei.

    Sacensību laikā mainīt spārnu ir atļauts, ja tam radušies bojājumi, uz līdzvērtīgu spārnu ar galvenā tiesneša atļauju.

     

    1. Sacensību dalībniekam jāpiezemējās precīzi mērķī.

    Par trāpījumu mērķa centrā pilotam tiek piešķirti 0 punkti;

    par piezemēšanos līdz 10 m no mērķa centra, punktu skaits ir vienāds ar centimetru skaitu;

    par piezemēšanos 10 un vairāk metrus no mērķa centra, pilotam tiek piešķirts maksimālais punktu skaits – 1000.

    Uzvarētājs ir dalībnieks ar mazāko punktu skaitu.

    Jāpiezemējās uz kājām.

    Ja pilots nokrīt, viņam tiek ieskaitīti 1000 punkti.

    Par kritienu tiek uzskatīts tas, ka jebkura pilota ķermeņa daļa (izņemot pēdas) vai uzkabe (izņemot akseleratoru un uzkabes kāju paliktni vai vinčas atkabi) pieskaras zemei, pirms zemei ir pieskāries spārns.

     

    1. Iespēja startēt atkārtoti (re-launch)

    Sacensību dalībnieks drīkst neparakstīt rezultātu protokolu un pieprasīt iespēju startēt atkārtoti, ja tam ir objektīvs iemesls. Atkārtotie starti notiek katra konkrētā raunda beigās.

     

    Iespēju startēt atkārtoti drīkst pieprasīt:

     

    1) Vēja ātrums

    Ja vēja ātrums pie mērķa pārsniedz noteikto maksimumu 7m/s.

     

    2) Traucējums mērķa zonā vai mērķis ir aizsegts

    Ja pilots redz, ka droša lidojuma trajektorija vai piezemēšanās mērķī ir traucēta vai apdraudēta, un apzināti pieņem tiesnešiem nepārprotamu lēmumu nelidot uz mērķi.

                                                                                         

    3) Drošības apsvērumi

    Ja pilots izmaina lidojuma trajektoriju, lai izvairītos no sadursmes gaisā ar citu pilotu vai citu šķērsli un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi.

     

    1. Diskvalifikācija.

    Sacensību dalībnieku var diskvalificēt (aizliegt piedalīties sacensībās un anulēt rezultātus) šādos gadījumos:

    1) Par nesportisku rīcību.

    2) Par bīstamu rīcību. Par bīstamu rīcību uzskatāmas tādas darbības, kā rezultātā spārns var norauties vai ieiet negatīvā spirālē. Par bīstamu tāpat būtu izskatāma piezemēšanās asā virāžā un leņkis lielāks par 90 grādiem attiecībā pret vēju un spārna "knābieni" mazā augstumā. Aizliegts vertikāli nolaisties izmantojot līdz galam izspiestu akseleratoru un maksimāli sabremzētu spārnu. Fiksējot bīstamu rīcību pilots pirmajā reizē tiek brīdināts, bet atkārtotas rīcibas gadījumā - diskvalificēts. Tie kas norauj spārnu vai gāžas zemē negatīvā spirālē tiek diskvalificēti.

     

    Strīdus gadījumus izskata sacensību galvenais tiesnesis.

     

    Šo sacensību noteikumu pamatā ir FAI sporta kodeksa (2008. gada redakcija) 7.C nodaļā publicētie noteikumi.

    Dalība 10eur


    Made by kalichava