Latvijas čempionāts piezemēšanās precizitātē ar parapānu 2014.

Izlikti rezultāti
Rumbula, 26. janvāris 2014. Latvijas čempionāts piezemēšanās precizitātē ar parapānu. Sacens


Vieta Vārds Uzvārds 1.mērķis 2.mērķis 3.mērķis 4.mērķis Summā, cm
1 Krišjānis Sietiņš 0 1000 0 466 466
2 Aleksandrs Kaličava 1000 88 200 184 472
3 Varis Kaktiņš 0 0 1000 527 527
4 Normunds Bērziņš 1000 98 346 108 552
5 Māris Vancāns 108 722 430 103 641
6 Aivars Ozols 490 246 898 52 788
7 Roberts Dimiņs 0 1000 1000 0 1000
8 Martiņš Iesālnieks 1000 635 506 127 1268
9 Aleksejs Mihailovs 1000 1000 301 343 1644
10 Ģirts Āboliņs 780 1000 644 226 1650
11 Inese Šubeviča 1000 913 396 495 1804
12 Dzintars Slapjums 695 1000 115 1000 1810
13 Jānis Šīre 624 1000 1000 538 2162
14 Valdis Brokans 260 1000 920 1000 2180
15 Maksims Fjodorovs 508 950 1000 1000 2458
16 Ivars Tolmanis 1000 634 1000 1000 2634
17 Ēriks Gailums 1000 868 1000 1000 2868

Vārds Uzvārds



Summā, cm

Sliktāko rezultātu neskaita kopvērtējumā





8. Latvijas čempionāts piezemēšanās precizitātē ar paraplānu

2014.gads

 

Sacensību noteikumi

 

1. Sacensībās drīkst piedalīties visi Latvijas piloti, kuriem ir vismaz B kategorijas LPF paraplanierista apliecība. Kursanti drīkst piedalīties tikai ar sava instruktora atļauju un viņa tiešā uzraudzībā.

 

2. Sacensību dalībnieks pats ir atbildīgs par inventāra atbilstību un lidojuma drošību.

Obligāti jābūt: paraplānam lidojuma kartībā, ķiverei, rezerves izpletnim, ar protektoru aprīkotai uzkabei un vinčas atkabei.

Sacensību laikā mainīt spārnu ir aizliegts.

 

3. Sacensību dalībniekam jāpiezemējās precīzi mērķī.

Par trāpījumu mērķa centrā pilotam tiek piešķirti 0 punkti;

par piezemēšanos līdz 10 m no mērķa centra, punktu skaits ir vienāds ar centimetru skaitu;

par piezemēšanos 10 un vairāk metrus no mērķa centra, pilotam tiek piešķirts maksimālais punktu skaits – 1000.

Uzvarētājs ir dalībnieks ar mazāko punktu skaitu.

Jāpiezemējās uz kājām.

Ja pilots nokrīt, viņam tiek ieskaitīti 1000 punkti.

Par kritienu tiek uzskatīts tas, ka jebkura pilota ķermeņa daļa (izņemot pēdas) vai uzkabe (izņemot akseleratoru un uzkabes kāju paliktni vai vinčas atkabi) pieskaras zemei, pirms zemei ir pieskāries spārns.

 

4. Iespēja startēt atkārtoti (re-launch)

Sacensību dalībnieks drīkst neparakstīt rezultātu protokolu un pieprasīt iespēju startēt atkārtoti. Atkārtotie starti notiek katra konkrētā raunda beigās.

 

Iespēju startēt atkārtoti drīkst pieprasīt:

 

1) Vēja ātrums

Ja vēja ātrums pie mērķa pārsniedz noteikto maksimumu 7m/s.

 

2) Traucējums mērķa zonā vai mērķis ir aizsegts

Ja pilots redz, ka droša lidojuma trajektorija vai piezemēšanās mērķī ir traucēta vai apdraudēta, un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi.

 

3) Drošības apsvērumi

Ja pilots izmaina lidojuma trajektoriju, lai izvairītos no sadursmes gaisā ar citu pilotu vai citu šķērsli un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi.

 

5. Diskvalifikācija.

Sacensību dalībnieku var diskvalificēt (aizliegt piedalīties sacensībās un anulēt rezultātus) šādos gadījumos:

1) Par nesportisku rīcību.

2) Par bīstamu rīcību. Par bīstamu rīcību uzskatāmas tādas darbības, kā rezultātā spārns var norauties vai ieiet negatīvā spirālē. Par bīstamu tāpat būtu izskatāma piezemēšanās asā virāžā un leņkis lielāks par 90 grādiem attiecībā pret vēju un spārna "knābieni" mazā augstumā. Aizliegts vertikāli nolaisties izmantojot līdz galam izspiestu akseleratoru un maksimāli sabremzētu spārnu. Fiksējot bīstamu rīcību pilots pirmajā reizē tiek brīdināts, bet atkārtotas rīcibas gadījumā - diskvalificēts. Tie kas norauj spārnu vai gāžas zemē negatīvā spirālē tiek diskvalificēti.

 

Strīdus gadījumus izskata sacensību galvenais tiesnesis.

 

Šo sacensību noteikumu pamatā ir FAI sporta kodeksa (2008. gada redakcija) 7.C nodaļā publicētie noteikumi.


Komentāri: 12
    Made by kalichava