4. Latvijas kauss piezemēšanās precizitātē ar paraplānu.

Vieta un laiks: 23. janvāris. Rīga, lidlauks „Rumbula”.

Mērķis: Sacensības tiek organizētas, lai drošā un godīgā cīņā noskaidrotu labākos Latvijas pilotus un popularizētu paraplanierisma sp

Reģistrēties šeit: http://sites.google.com/site/precizitate2010/home

4. Latvijas kauss piezemēšanās precizitātē ar paraplānu


Vieta un laiks
23. janvāris. Rīga, lidlauks „Rumbula”.
Rezerves datums: Jebkura nākamā sestdiena vai svētdiena. 
Vieta un laiks tiks precizēti piektdienas vakarā! 

Mērķis 
Sacensības tiek organizētas, lai drošā un godīgā cīņā noskaidrotu labākos Latvijas pilotus un popularizētu paraplanierisma sportu. 

Sacensību plāns 

23. janvāris 
9:00 - brīfings 
10:00 – 15:30 – sacensību lidojumi 
16:00 – sacensību noslēgums, uzvarētāju apbalvošana 

Dalības maksa 

LPF pārstāvēto klubu biedriem dalība bez maksas. Pārējie sacensību dalībnieki reģistrācijas laikā samaksā dalības maksu – 5 Ls. 

Sacensības organizē LPF sadarbībā ar klubiem.
Kontaktpersonas:
Andrejs - 29117663
Mihails - 29119899

 

 

SACENSĪBU NOTEIKUMI:

1. Sacensībās drīkst piedalīties visi Latvijas piloti, kuriem ir vismaz B kategorijas LPF paraplanierista apliecība. Kursanti drīkst piedalīties tikai ar sava instruktora atļauju un viņa tiešā uzraudzībā. 

2. Sacensību dalībnieks pats ir atbildīgs par inventāra atbilstību un lidojuma drošību. 
Obligāti jābūt: ķiverei, rezerves izpletnim, ar protektoru aprīkotai uzkabei un vinčas atkabei. 
Sacensību laikā mainīt spārnu ir aizliegts. 

3. Sacensību dalībniekam jāpiezemējās precīzi mērķī. 
Par trāpījumu mērķa centrā pilotam tiek piešķirti 0 punkti; 
par piezemēšanos līdz 10 m no mērķa centra, punktu skaits ir vienāds ar centimetru skaitu; 
par piezemēšanos 10 un vairāk metrus no mērķa centra, pilotam tiek piešķirts maksimālais punktu skaits – 1000. 
Uzvarētājs ir dalībnieks ar mazāko punktu skaitu. 
Jāpiezemējās uz kājām. 
Ja pilots nokrīt, viņam tiek ieskaitīti 1000 punkti. 
Par kritienu tiek uzskatīts tas, ka jebkura pilota ķermeņa daļa (izņemot pēdas) vai uzkabe (izņemot akseleratoru un uzkabes kāju paliktni vai vinčas atkabi) pieskaras zemei, pirms zemei ir pieskāries spārns. 

4. Iespēja startēt atkārtoti (re-launch) 
Sacensību dalībnieks drīkst neparakstīt rezultātu protokolu un pieprasīt iespēju startēt atkārtoti. Atkārtotie starti notiek katra konkrētā raunda beigās. 

Iespēju startēt atkārtoti drīkst pieprasīt: 

1) Vēja ātrums 
Ja vēja ātrums pie mērķa pārsniedz noteikto maksimumu 7m/s. 

2) Traucējums mērķa zonā vai mērķis ir aizsegts 
Ja pilots redz, ka droša lidojuma trajektorija vai piezemēšanās mērķī ir traucēta vai apdraudēta, un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi. 

3) Drošības apsvērumi 
Ja pilots izmaina lidojuma trajektoriju, lai izvairītos no sadursmes gaisā ar citu pilotu vai citu šķērsli un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi. 

5. Diskvalifikācija. 
Sacensību dalībnieku var diskvalificēt (aizliegt piedalīties sacensībās un anulēt rezultātus) šādos gadījumos: 
1) Par nesportisku rīcību. 
2) Par bīstamu rīcību. Par bīstamu rīcību uzskatāmas tādas darbības, kā rezultātā spārns var norauties vai ieiet negatīvā spirālē. Par bīstamu tāpat būtu izskatāma piezemēšanās asā virāžā un leņkis lielāks par 90 grādiem attiecībā pret vēju un spārna "knābieni" mazā augstumā. Aizliegts vertikāli nolaisties izmantojot līdz galam izspiestu akseleratoru un maksimāli sabremzētu spārnu. Fiksējot bīstamu rīcību pilots pirmajā reizē tiek brīdināts, bet atkārtotas rīcibas gadījumā - diskvalificēts. Tie kas norauj spārnu vai gāžas zemē negatīvā spirālē tiek diskvalificēti. 

Strīdus gadījumus izskata sacensību galvenais tiesnesis. 

Šo sacensību noteikumu pamatā ir FAI sporta kodeksa (2008. gada redakcija) 7.C nodaļā publicētie noteikumi. 

Andrejs Puķītis 
t. 29117663 

 

 


Komentāri: 4
    Made by kalichava