Adrenalīns Bums Open 2015 notiks 06.04.2015 - REZULTĀTI

    Rumbulas lidlaukā

    BUMS Precizitāte rezultāti Rumbula 2015. gada 6.aprīlis
    Vārds, Uzvārds 1. mērķis 2. mērķis 3. mērķis 4. mērķis 5. mērķis KOPĀ Vieta
    Arnis Ģigulis 120 0 366 345 238 703 1 Brīdinājums
    Vilnis Gailums 1000 250 25 446 334 1055 2 Brīdinājums
    Vladimirs Žoludjevs 345 52 567 1000 165 1129 3 Brīdinājums
    Māris Vancāns 92 185 0 1000 1000 1277 4
    Vladislavs Maksimčuks 1000 148 440 925 0 1513 5 Brīdinājums
    Lauris Pumpurs 543 398 140 760 450 1531 6 Brīdinājums
    Ivars Tolmanis 545 273 1000 214 1000 2032 7
    Normunds Pakulis 1000 466 350 809 689 2314 8
    Mihails Zavjalovs 1000 1000 1000 0 395 2395 9
    Ivars Šļivka 130 1000 469 1000 1000 2599 10 Brīdinājums
    Aigars Briune 1000 1000 0 1000 648 2648 11
    Mārtiņš Lange 450 493 775 1000 1000 2718 12 Brīdinājums
    Arsens Ahmedovs 703 1000 170 1000 1000 2873 13
    Aleksejs Mihailovs 820 1000 450 1000 795 3065 14 Brīdinājums
    Antons Matvejevs 1000 1000 1000 141 981 3122 15
    Andrejs Kazakovs 1000 558 737 1000 1000 3295 16
    Arnis Gailis 1000 1000 1000 423 1000 3423 17
    Roberts Ahmedovs 1000 424 1000 1000 1000 3424 18
    Andris Kuzmans 1000 863 690 1000 1000 3553 19
    Aleksejs Hudoļejevs 1000 743 1000 1000 970 3713 20 Brīdinājums
    Gundars Grāvis 1000 1000 1000 1000 1000 4000 21
    Ēriks Gailums 1000 1000 1000 1000 1000 4000 22 Brīdinājums
    Aivars Ozols 1000 1000 1000 1000 1000 4000 23
    Viens sliktākāis rezultāts netiek ņemts vērā kopvērtējumā


    2014.gada 6.aprīlis Latvija, Rumbulas lidlauks: Klubs „Adrenalīns” www.adrenalins.lv 

    Sacensību mērķis 

    Sacensības tiek organizētas, lai drošā un godīgā cīņā noskaidrotu labākos pilotus un lai stiprinātu draudzīgas attiecības pilotu un klubu starpā. 

    Sacensību plāns 

    10:00 – 10:44 reģistrācija; 10:45 – brīfings (instruktāža) 11:00 – sacensību lidojumu sākums 

    Noteikumi: 

    1. Reģistrācija. 

    1.1 Sacensībās drīkst piedalīties visi piloti, kuriem ir vismaz „B” kategorijas Latvijas Paraplanierisma Federācijas izsniegta paraplanierista apliecība. Vai vismaz „PARA PRO 3.” kategorijas Starptautiskās Aeronautikas Federācijas (Fédération Aéronautique Internationale) izsniegta starptautiski atzītā Starptautiskā Pilota Pieredzes Identifikācijas (International Pilot Proficiency Identification) apliecība. 

    1.2 Reģistrācijas laikā katrs sacensību dalībnieks iesniedz aizpildītu dalībnieka anketu un riska apliecinājuma veidlapu, uzrādot savu pilota apliecību. Un samaksā dalības maksu – 10 eur. (kluba „Adrenalīns” pilotiem par brīvu) 

    1.3 Reģistrācijas laikā katrs pilots saņem starta kārtības numuru, kuru sacensību beigās nodod atpakaļ. Numura nozaudēšanas gadījumā sacensību dalībnieks samaksā soda naudu 15 eur. 

    2. Inventārs. 

    2.1 Sacensību dalībnieks pats ir atbildīgs par inventāra atbilstību un lidojuma drošību. Obligāti jābūt: spārnam, ķiverei, rezerves izpletnim, ar protektoru aprīkotai piekarei, ko startā pārbaudīs – Starta Tiesnesis. Obligāti jābūt arī lidošanai atbilstošiem apaviem (zābakiem ar stiprināto potītes daļu). Neatbilstoša ekipējuma gadījumā, pilots netiek pielaizts pie starta! 

    2.2 Sacensību laikā mainīt spārnu ir aizliegts. 

    3. Raundi: Sacensību ietvaros tiks veikti minimums 3 raundi. Raundu skaits ir atkarīgs no laika apstākļiem, par ko attiecīgu lēmumu pieņem Galvenais Tiesnesis. 

    4. Starts. 

    4.1.1 Katram dalībniekam ir jābūt gatavam startēt atbilstoši savam starta kārtas numuram. Starta kārtību (secību) pilots var mainīt tikai ar iepriekšēju Starta Tiesneša atļauju. Dalībniekiem, kuri nav ieradušies, vai nav gatavi startam, attiecīgajā raundā tiek reģistrēts maksimālais punktu skaits. 

    4.1.2 Ja sacensību dalībnieks divas reizes pēc kārtas nevar nostartēt, viņš dodas uz rindas beigām un startē kā pēdējais attiecīgajā raundā. 

    4.1.3 Ja sacensību dalībnieks starta apstākļus (vēja virziens, stiprums) uzskata par nepiemērotiem, viņš var startu atlikt un doties uz rindas beigām. 

    4.2 Starta veids: starts no kalna. Pilots ir atbildīgs par iepriekšējo sagatavotību un pieredzi startēt no nogāzes. 

    5. Sacensībās plānotie uzdevumi 

    5.1 Piezemēšanās precizitātē: Sacensību dalībniekam jāpiezemējas precīzi, iepriekš norādītajā mērķī. Par piezemēšanos mērķa centrā, pilotam tiek piešķirti 0 punkti; par piezemēšanos līdz 10 m no mērķa centra, punktu skaits ir vienāds ar centimetru skaitu no nulles punkta; par piezemēšanos 10 m un vairāk no mērķa centra, pilotam tiek piešķirts maksimālais punktu skaits – 1000. 

    5.2 Citi nosacījumi: - Uzvarētājs ir dalībnieks ar mazāko punktu skaitu. 

    6. Mērķa izvietojums. 

    6.1 Mērķis tiks izvietots drošā attālumā no starta zonas. 

    7. Piezemēšanās: Jāpiezemējas uz kājām. Ja pilots nokrīt, viņam tiek ieskaitīti 1000 punkti. Par kritienu tiek uzskatīts: jebkura pilota ķermeņa daļas (izņemot pēdas) vai piekare (izņemot akselerātoru un piekares kāju paliktni vai vinčas atkabi) pieskaršanās zemei, pirms zemei ir pieskāries spārns. 

    7.1 Metot bombu uz bombu mērķi tiek ieskaitīts tikai tiešs trāpījums mērķa centrā, par ko pilots saņems atsevišķu balvu.

    8. Protesti un iespēja startēt atkārtoti. 

    8.1 Sacensību dalībnieks drīkst pieprasīt iespēju startēt atkārtoti. Atkārtotie starti notiek katra raunda beigās. 

    8.2 Iespēju startēt atkārtoti drīkst pieprasīt: 

    8.2.1 Pilotam ir nepietiekams augstums uzdevumu izpildei. 

    8.2.2 Ja vēja ātrums pie mērķa pārsniedz noteikto maksimumu 7 m/s vairāk kā 3 sekundes.

    8.2.3 Traucējums mērķa zonā vai mērķis ir aizsegts. Ja pilots redz, ka droša lidojuma trajektorija vai piezemēšanās mērķī ir traucēta vai apdraudēta un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi. 

    8.2.5 Drošības apsvērumi. Ja pilots izmaina lidojuma trajektoriju, lai izvairītos no sadursmes gaisā ar citu pilotu vai citu šķērsli un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi. 

    8.3 Protestu iesniegšanas kārtība. 

    8.3.1 Strīdu gadījumā protests jāiesniedz līdz konkrētā raunda beigām, ko izskata sacensību Galvenais Tiesnesis. Pretējā gadījumā reģistrētais rezultāts paliek nemainīgs, kā arī tiek liegta iespēja startēt atkārtoti. 

    8.3.2 Iesniedzot protestu, jāsamaksā 15 Eur. Ja protests tiek izskatīts protesta iesniedzējam par labu, tad nauda tiek atgriezta. Ja protests tiek izskatīts protesta iesniedzējam par sliktu, tad nauda netiek atgriezta. 

    9. Diskvalifikācija 

    9.1 Sacensību dalībnieku var diskvalificēt (aizliegt piedalīties sacensībās un anulēt rezultātus) šādos gadījumos: 

    9.1.1 Par nesportisku rīcību. Par nesportisku rīcību uzskatāma: - Sacensību gaitas kavēšana. Ja sacensību dalībnieks atliek startu vairāk nekā divas reizes. - Tiesnešu norādījumu un starta kārtības atkārtota neievērošana. - Jebkāda veida agresija, otras personas aizskaršana vai apvainošana. 

    9.1.2 Par bīstamu rīcību. Par bīstamu rīcību uzskatāmas tādas darbības, kuru rezultātā spārns var norauties vai ieiet negatīvā spirālē. Par bīstamu tāpat ir uzskatāma piezemēšanās asā virāžā, kur leņķis lielāks par 90 grādiem attiecībā pret vēju un spārna „knābieni” mazā augstumā. Aizliegts vertikāli nolaisties, izmantojot līdz galam izspiestu akselerātoru un maksimāli sabremzētu spārnu. Fiksējot bīstamu rīcību pilots pirmajā reizē tiek brīdināts, bet atkārtotas bīstamas rīcības gadījumā – diskvalificēts. Piloti, kas norauj spārnu vai gāžas zemē negatīvā spirālē – tiek diskvalificēti. 

    Atbildīgās personas:
    Sacensību direktors: Krišjānis Sietiņš
    Made by kalichava