Adrenalīns Bums 2017 - pa Lieldienu OLĀM

Svētdien, 2. aprīlī, Skrīveros!

Norises vieta:
Latvija, Skrīveri



Sacensības organizē:
Klubs „Adrenalīns”

Sacensību plāns:
10:00 – 10:30 reģistrācija Skrīveros
10:45 – brīfings (instruktāža)
11:00 – sacensību lidojumi

Sacensību mērķis:
Sacensības tiek organizētas, lai drošā un godīgā cīņā noskaidrotu labākos pilotus un lai stiprinātu draudzīgas attiecības pilotu, klubu un valstu starpā.

Uz vietas būs silta tēja, kas tiks vārīta uz vietas katlā. Ja vēlēsies dzert tēju, tad jāņem līdzi sava krūzīte.

Noteikumi:
1. Reģistrācija.
1.1 Sacensībās drīkst piedalīties visi piloti, kuriem ir vismaz „B” kategorijas Latvijas Paraplanierisma Federācijas izsniegta paraplanierista apliecība un 2. Kursa Adrenalīns skolas studenti. Vai vismaz „3.” kategorijas Starptautiskās Aeronautikas Federācijas (Fédération Aéronautique Internationale) izsniegta starptautiski atzītā Starptautiskā Pilota Identifikācijas (International Pilot Proficiency Identification) apliecība. 
1.2 Reģistrācijas laikā katrs sacensību dalībnieks iesniedz aizpildītu dalībnieka anketu, uzrādot savu pilota apliecību. Un samaksā dalības maksu – 3 euro. („ADRENALĪNS” VIP kluba pilotiem un 2. kursa skolniekiem par brīvu)

2. Inventārs.
2.1 Sacensību dalībnieks pats ir atbildīgs par inventāra atbilstību un lidojuma drošību. Obligāti jābūt: spārnam, ķiverei, rezerves izpletnim, ar protektoru aprīkotai piekarei. Obligāti jābūt arī lidošanai atbilstošiem apaviem (zābakiem ar stiprināto potītes daļu). Neatbilstoša ekipējuma gadījumā, pilots netiek pielaists pie starta!
2.2 Sacensību laikā mainīt spārnu ir aizliegts.

3. Raundi.
3.1 Sacensību ietvaros tiks veikti minimums 3 raundi, maksimums 8 raundi. Raundu skaits ir atkarīgs no laika apstākļiem, par ko attiecīgu lēmumu pieņem Galvenais Tiesnesis. 

4. Starts.
4.1 Brīfinga (instruktāžas) laikā dalībnieku starpā tiks izlozēti starta kārtības numuri. Katram dalībniekam ir jābūt gatavam startēt atbilstoši savam starta kārtas numuram.
4.2 Starta veids: starts no Aizkraukles pilskalna.

5. Sacensībās plānotie uzdevumi.
5.1 Piezemēšanās precizitātē:
Sacensību dalībniekam jāpiezemējas precīzi iepriekš norādītajā mērķī. Par piezemēšanos mērķa centrā pilotam tiek piešķirti 0 punkti; par piezemēšanos ne mērķa centrā pilotam tiek piešķirts 1 punkts. Mērīts rezultāts netiks. Piezemēšanās mērķa centrā būs nolikta ola. Ja ar pirmo kājas pieskārienu zemei ola tiks sasista, tad pilots iegūst 0 punktu. Ja pirmā pieskāriena zemei ar kāju rezultātā ola netiks sasista, tad pilotam tiek piešķirts 1 punkts.
Uzvarētājs ir tas pilots, kuram ir vismazākais punktu skaits.
5.2 Citi nosacījumi:
Ja sacensību noslēgumā nevarēs noteikt uzvarētaju, jo būs vienādi labākie rezultāti, tad šiem 2 pilotiem būs papildus raunds Touch and Go, kurā būs jāsasit 2 olas - viena ola mērķī un turpinot glisēt jāsasit otru olu, kas būs nolikta tālāk. Ja abas olas netiks sasistas, tad uzverētājs būs tas pilots, kurš sasitīs vismaz centra olu. Olu, kas būs nolikta tālāk no mērķa drīkstēs sasist tikai pēc centra olas sasišanas.

6. Mērķu izvietojums.
6.1 Mērķis tiks izvietots Aizkraukles pilskalna pakājē tā, lai būtu iespējams droši aizlidot un nosēsties tajā, startējot no pilskalna augšas.

7. Piezemēšanās.
7.1 Jāpiezemējas uz kājām. Ja pilots nokrīt, viņam tiek ieskaitīts 1 punkts. Par kritienu tiek uzskatīts: jebkura pilota ķermeņa daļas (izņemot pēdas) vai iekare (izņemot akseleratoru, piekares kāju paliktni vai vinčas atkabi) pieskaršanās zemei, pirms zemei ir pieskāries spārns. 

8. Protesti un iespēja startēt atkārtoti.
8.1 Sacensību dalībnieks drīkst pieprasīt iespēju startēt atkārtoti. Atkārtotie starti notiek katra raunda beigās.
8.2 Iespēju startēt atkārtoti drīkst pieprasīt:
8.2.1 Ja vēja ātrums pie mērķa pārsniedz noteikto maksimumu 7 m/s.
8.2.2 Traucējums mērķa zonā vai mērķis ir aizsegts. Ja pilots redz, ka droša lidojuma trajektorija vai piezemēšanās mērķī ir traucēta vai apdraudēta un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi.
8.2.3 Drošības apsvērumi.
Ja pilots izmaina lidojuma trajektoriju, lai izvairītos no sadursmes gaisā ar citu pilotu vai citu šķērsli un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi.
8.3 Strīdu gadījumā protests jāiesniedz līdz konkrētā raunda beigām, ko izskata sacensību Galvenais Tiesnesis. Pretējā gadījumā reģistrētais rezultāts paliek nemainīgs, kā arī tiek liegta iespēja startēt atkārtoti.

9. Diskvalifikācija
9.1 Sacensību dalībnieku var diskvalificēt (aizliegt piedalīties sacensībās un anulēt rezultātus) šādos gadījumos:
9.1.1 Par nesportisku rīcību.
9.1.2 Par bīstamu rīcību. Par bīstamu rīcību uzskatāmas tādas darbības, kā rezultātā spārns var norauties vai ieiet negatīvā spirālē. Par bīstamu tāpat ir izskatāma piezemēšanās asā virāžā, kur lenķis lielāks par 90 grādiem attiecībā pret vēju un spārna „knābieni” mazā augstumā. Aizliegts vertikāli nolaisties, izmantojot līdz galam izspiestu akselerātoru un maksimāli sabremzētu spārnu.
Fiksējot bīstamu rīcību pilots pirmajā reizē tiek brīdināts, bet atkārtotas bīstamas rīcības gadījumā – diskvalificēts. Piloti, kas norauj spārnu vai gāžas zemē negatīvā spirālē – tiek diskvalificēti.

Atbildīgās personas:
Galvenais tiesnesis: Mihails Vavilovs
Komentāri: 1
    Made by kalichava