Adrenalīns-Bums 2012 Rudens + Rezultāti + galerija!

REZULTĀTI un GALERIJA!
Adrenalīns-Bums 2012 Rudens 2012. gada 13. oktobris Latvija, Rīga, lidlauks „Rumbula” Sacensības organiz

Adrenalīns-Bums 2012 Rudens

 

Sacensibu rezultāti:

  Precizitate mērķis 10m un bomba 5m                  


starta Mērķis Mērķis Mērķis Bomba Bomba Bomba Kopējā Piezīmes

Vards, Uzvards Nr. 1 2 3 1 3 3 Summa  
1 Dzintars Reiniks 26 275 20 190 500 500 500 1985  
3 Andrejs Baigozins 37 85 1000 160 500 160 500 2405  
4 Roberts Dimiņš 5 1000 405 65 500 250 500 2720  
5 Aivars Ozols 18 55 1000 880 390 480 500 3305  
6 Ģirts Āboliņš 3 1000 750 180 500 500 500 3430  
7 Vilnis Gailums 8 1000 530 1000 230 200 500 3460  
8 Aleksandrs Malejs 19 1000 100 1000 500 500 500 3600  
9 Dzintars Slapjums 17 1000 255 1000 360 500 500 3615  
10 Irina Maksimova 48 1000 1000 165 500 500 500 3665  
11 Māris Vancāns 31 385 795 1000 500 500 500 3680  
12 Kārlis Vītos 30 1000 205 1000 500 500 500 3705  
13 Jānis Kurtišs 39 240 1000 1000 500 500 500 3740  
14 Ieva Zvirgzda 45 310 1000 1000 500 500 500 3810  
15 Māris Lastovskis 36 320 1000 1000 500 500 500 3820  
16 Andris Leps 41 1000 325 1000 500 500 500 3825  
17 Ivars Tolmanis 43 1000 1000 455 500 500 500 3955  
18 Egīls Dancis 4 805 1000 1000 310 500 350 3965  
19 Valdis Brokāns 11 510 995 1000 500 500 500 4005  
20 Vitālijs Kurecs 14 1000 1000 1000 200 350 500 4050  
21 Aleksejs Mihailovs 33 840 1000 1000 220 500 500 4060 Brīdin.
22 Ēriks Dembovkis 47 1000 1000 1000 500 500 100 4100  
23 Mārtiņš Iesalnieks 10 645 1000 1000 500 500 500 4145  
24 Ivars Šļivka 24 1000 825 1000 500 500 500 4325  
25 Sergejs Krasņikovs 29 1000 1000 1000 500 460 500 4460  
26 Andrejs Zinkovskis 2 1000 1000 1000 500 500 500 4500  
27 Jana Jarinovska 9 1000 1000 1000 500 500 500 4500 Brīdin.
28 Normunds Vilciņš 40 1000 1000 1000 500 500 500 4500  
29 Jānis Kursītis 21 1000 1000 1000 500 500 500 4500  
30 Māris Eiduks 27 1000 1000 1000 500 500 500 4500  
31 Načaļņika 13 225 95 1000 340 275 377 2312 Diskvalifik.

 

2012. gada 13. oktobris

Latvija, Rīga, lidlauks „Rumbula”

Sacensības organizē: Klubs „Adrenalīns”

www.adrenalins.lv

 

Sacensību mērķis

 

Sacensības tiek organizētas, lai drošā un godīgā cīņā noskaidrotu labākos pilotus un lai stiprinātu draudzīgas attiecības pilotu, klubu un valstu starpā.

 

Sacensību plāns

10:30 –  reģistrācija un brīfings (instruktāža)

11:00 –  lidojumu sakums

 

Noteikumi:

 

1. Reģistrācija.

1.1 Sacensībās drīkst piedalīties visi piloti, kuriem ir vismaz „B” kategorijas Latvijas Paraplanierisma Federācijas izsniegta paraplanierista apliecība, vismaz „3.” kategorijas Starptautiskās Aeronautikas Federācijas (Fédération Aéronautique Internationale) izsniegta starptautiski atzītā Starptautiskā Pilota Pieredzes Identifikācijas (International Pilot Proficiency Identification) apliecība, kā arī “Adrenalīns” skolas 2. kursa studenti.

 

1.2 Reģistrācijas laikā katrs sacensību dalībnieks iesniedz aizpildītu dalībnieka anketu, uzrādot savu pilota apliecību. Un samaksā dalības maksu – 5 Ls. (kluba „Adrenalīns” pilotiem par brīvu)

 

2. Inventārs.

 

2.1 Sacensību dalībnieks pats ir atbildīgs par inventāra atbilstību un lidojuma drošību. Obligāti jābūt: spārnam, ķiverei, rezerves izpletnim, ar protektoru aprīkotai piekarei un vinčas atkabei, ko startā pārbaudīs – Starta Tiesnesis. Obligāti jābūt arī lidošanai atbilstošiem apaviem (zābakiem ar stiprināto potītes daļu). Neatbilstoša ekipējuma gadījumā, pilots netiek pielaizts pie starta!

 

2.2 Sacensību laikā mainīt spārnu ir atļauts.

 

3. Raundi: Sacensību ietvaros tiks veikti minimums 3 raundi. Raundu skaits ir atkarīgs no laika apstākļiem, par ko attiecīgu lēmumu pieņem Galvenais Tiesnesis.

 

4. Starts.

4.1 Reģistrācijas laikā dalībnieku starpā tiks izlozēti starta kārtības numuri. Katram dalībniekam ir jābūt gatavam startēt atbilstoši savam starta kārtas numuram. Starta kārtību (secību) pilots var mainīt tikai ar iepriekšēju Starta Tiesneša atļauju. Dalībniekiem, kuri nav ieradušies, vai nav gatavi startam, attiecīgajā raundā tiek reģistrēts maksimālais punktu skaits.

 

4.2 Starta veids: pasīvā vinča. Pilots ir atbildīgs par iepriekšējo sagatavotību un pieredzi startēt ar pasīvo viņču gan vājā, gan stiprā vējā, gan turbulentos laika apstākļos.

 

4.3 Katram dalībniekam vinčošanas laikā tiek nodrošināts minimālais nepieciešamais augstums – 100 m, lai spētu izpildīt sacensību uzdevumus un droši piezemēties. Ja dalībnieks ir gatavs uzdevumam un vēlas atkabināties no troses zemākā augstumā vai arī vinčojoties pilots pieņem lēmumu pārtraukt uzdevuma izpildi, viņš dod zīmi Vinčotājam – sāniski vicinot kājas vai nolokot vienu ausi, kas kalpo par signālu Vinčotājam pārtraukt vinčošanu.

 

 

5. Sacensībās plānotie uzdevumi

5.1 Bombu mešana mērķī:

Katram sacensību dalībniekam uz starta tiek izsniegts balons pildīts ar ūdeni, kurš lidojuma laikā jāmet iepriekš norādītā mērķī. Par trāpijumu mērķa centrā pilotam tiek piešķirti 0 punkti; par trāpījumu līdz 5 m no mērķa centra, punktu skaits ir vienāds ar centimetru skaitu no nulles punkta; par trāpījumu 5 m un vairāk no mērķa centra, pilotam tiek piešķirts maksimālais punktu skaits – 500.

 

5.2 Piezemēšanās precizitātē:

Sacensību dalībniekam jāpiezemējas precīzi iepriekš norādītajā mērķī. Par piezemēšanos mērķa centrā pilotam tiek piešķirti 0 punkti; par piezemēšanos līdz 10 m no mērķa centra, punktu skaits ir vienāds ar centimetru skaitu no nulles punkta; par piezemēšanos 10 m un vairāk no mērķa centra, pilotam tiek piešķirts maksimālais punktu skaits – 1000.

 

5.3 Citi nosacījumi:

- Abi iepriekš minētie uzdevumi jāizpilda viena lidojuma laikā;

- Katrs pilots pats pieņem lēmumu kā un kur uzglabāt balonu lidojuma laikā;

- Uzvarētājs ir dalībnieks ar mazāko punktu skaitu.

- Bombu ir jāmet mērķī lidojuma laikā. Izmesta bomba pirms vai pēc nolaišanās = 500 punkti.

 

6. Mērķu izvietojums.

6.1 Abu iepriekš minēto uzdevumu mērķi tiks izvietoti drošā attālumā no starta zonas.

 

6.2 Bombu (ar ūdeni pildīto balonu) mešanas mērķis tiks novietots vismaz 50 m attālumā no piezemēšanās mērķa, lai pēc pirmā uzdevuma izpildes būtu pietiekami drošs augstums (laiks) otrā uzdevuma izpildei.

 

7. Piezemēšanās: Jāpiezemējas uz kājām. Ja pilots nokrīt, viņam tiek ieskaitīti 1000 punkti. Par kritienu tiek uzskatīts: jebkura pilota ķermeņa daļas (izņemot pēdas) vai piekare (izņemot akselerātoru, piekares kāju paliktni, iekares kokonu vai vinčas atkabi) pieskaršanās zemei, pirms zemei ir pieskāries spārns.

 

8. Protesti un iespēja startēt atkārtoti.

8.1 Sacensību dalībnieks drīkst pieprasīt galvenajam tiesnesim iespēju startēt atkārtoti. Atkārtotie starti notiek katra raunda beigās.

 

8.2 Iespēju startēt atkārtoti drīkst pieprasīt:

 

8.2.1 Ja pāragri ir pārtraukta vinčošana un pilotam ir nepietiekams augstums drošai uzdevumu izpildei, izņemot gadījumus, kad pilots pats ir pieņēmis lēmumu atkabināties no vinčas dodot zīmi Vinčotājam.

 

8.2.2 Ja vinčošanas laikā ir pārtrūkusi trose un pilots pieņem lēmumu nelidot uz mērķi nepietiekama augstuma dēļ.

 

8.2.3 Ja vēja ātrums pie mērķa pārsniedz noteikto maksimumu 7 m/s.

 

8.2.4 Traucējums mērķa zonā vai mērķis ir aizsegts.

Ja pilots redz, ka droša lidojuma trajektorija vai piezemēšanās mērķī ir traucēta vai apdraudēta un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi.

 

8.2.5 Drošības apsvērumi.

Ja pilots izmaina lidojuma trajektoriju, lai izvairītos no sadursmes gaisā ar citu pilotu vai citu šķērsli un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi.

 

8.3 Strīdu gadījumā protests jāiesniedz līdz knokrētā raunda beigām, ko izskata sacensību Galvenais Tiesnesis. Pretējā gadījumā reģistrētais rezultāts paliek nemainīgs, kā arī tiek liegta iespēja startēt atkārtoti.

 

9. Diskvalifikācija

9.1 Sacensību dalībnieku var diskvalificēt (aizliegt piedalīties sacensībās un anulēt rezultātus) šādos gadījumos:

 

9.1.1 Par nesportisku rīcību.

 

9.1.2 Par bīstamu rīcību. Par bīstamu rīcību uzskatāmas tādas darbības, kā rezultātā spārns var norauties vai ieiet negatīvā spirālē. Par bīstamu tāpat ir izskatāma piezemēšanās asā virāžā, kur lenķis lielāks par 90 grādiem attiecībā pret vēju un spārna „knābieni” mazā augstumā. Aizliegts vertikāli nolaisties, izmantojot līdz galam izspiestu akselerātoru un maksimāli sabremzētu spārnu.

Fiksējot bīstamu rīcību pilots pirmajā reizē tiek brīdināts, bet atkārtotas bīstamas rīcības gadījumā – diskvalificēts. Piloti, kas norauj spārnu vai gāžas zemē negatīvā spirālē – tiek diskvalificēti.

 

 

Atbildīgās personas

 

Sacensību direktors: Načaļnika

 



Adrenalīns Bums 2012 Rudens 33
Komentāri: 8
    Made by kalichava