Adrenalin Bums "Atbalstam Savējos!"

Šo svētdien, 2008.gada 2.novembrī, ja nemainīsies laika apstākļi, notiks kluba sacensības nosēšanās precizitātē: Adrenalin Bums "Atbalstam Savējos!" Aicinam visus kluba pilotus piedalīties. Lai liek

Adrenalin-Bums „Atbalstam Savējos!”

 

 

2008.gada 2.novembris

Rīga, lidlauks „Rumbula”

Sacensības organizē: Klubs „Adrenalīns”

 

Sacensību mērķis

 

Sacensības tiek organizētas, lai atbalstītu savējos! Lai pievērstu pilotu uzmanību pareizai drošas nosēšanās plānošanai ierobežotā teritorijā un lai lieku reizi trenētos un noskaidrotu savas spējas.

 

 

Sacensību plāns

 

9:30 – 10:30 reģistrācija

10:30 – brīfings (instruktāža)

11:00 – sacensību lidojumi

17:00 – sacensību noslēgums

(sacensību norises datums un laiki var tikt mainīti atkarībā no laika apstākļiem)

 

Dalības maksa

 

Katrs sacensību dalībnieks reģistrācijas laikā samaksā dalības maksu – 15 Ls. Savāktie līdzekļi tiks nodoti Andrim Strikam.

 

 

Noteikumi

 

1. Sacensībās drīkst piedalīties visi kluba „Adrenalīns” piloti, kuriem ir vismaz „B” kategorijas Latvijas Paraplanierisma Federācijas izsniegta paraplanierista apliecība kā arī skolas „Adrenalīns” skolnieki, kuriem ir skolas instruktora atļauja.

 

2. Sacensību dalībnieks pats ir atbildīgs par inventāra atbilstību un lidojuma drošību. Obligāti jābūt: ķiverei, rezerves izpletnim, ar protektoru aprīkotai piekarei un vinčas atkabei.

Sacensību laikā mainīt spārnu ir aizliegts.

 

3. Sacensībās plānotie uzdevumi

 

3.1 Bombu mešana mērķī:

Katram sacensību dalībniekam uz starta tiek izsniegts balons pildīts ar ūdeni, kurš lidojuma laikā jāmet iepriekš norādītā mērķī. Par trāpijumu mērķa centrā pilotam tiek piešķirti 0 punkti; par trāpijumu līdz 5 m no mērķa centra, punktu skaits ir vienāds ar centimetru skaitu no nulles punkta; par trāpijumu 5 un vairāk metrus no mērķa centra, pilotam tiek piešķirts maksimālais punktu skaits – 500.

 

3.2 Piezemēšanās precizitātē:

Sacensību dalībniekam jāpiezemējas precīzi iepriekš norādītajā mērķī. Par piezemēšanos mērķa centrā pilotam tiek piešķirti 0 punkti; par piezemēšanos līdz 10 m no mērķa centra, punktu skaits ir vienāds ar centimetru skaitu no nulles punkta; par piezemēšanos 10 un vairāk metrus no mērķa centra, pilotam tiek piešķirts maksimālais punktu skaits – 1000.

 

3.3 Citi nosacījumi

- Abi iepriekš minētie uzdevumi jāizpilda viena lidojuma laikā;

- Katrs pilots pats pieņem lēmumu kā un kur uzglabāt balonu lidojuma laikā;

- Uzvarētājs ir dalībnieks ar mazāko punktu skaitu;

- Piezemēšanās: Jāpiezemējas uz kājām. Ja pilots nokrīt, viņam tiek ieskaitīti 1000 punkti. Par kritienu tiek uzskatīts: jebkura pilota ķermeņa daļa (izņemot pēdas) vai piekare (izņemot akselerātoru un piekares kāju paliktni vai vinčas atkabi) pieskaras zemei, pirms zemei ir pieskāries spārns.

 

4. Iespēja startēt atkārtoti

Sacensību dalībnieks drīkst neparakstīt rezultātu protokolu un pieprasīt iespēju startēt atkārtoti. Atkārtotie starti notiek katra raunda (kārtas, etapa) beigās.

Iespēju startēt atkārtoti drīkst pieprasīt:

1) Vēja ātrums.

Ja vēja ātrums pie mērķa pārsniedz noteikto maksimumu 7 m/s.

2) Traucējums mērķa zonā vai mērķis ir aizsegts.

Ja pilots redz, ka droša lidojuma trajektorija vai piezemēšanās mērķī ir traucēta vai apdraudēta un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi.

3) Drošības apsvērumi.

Ja pilots izmaina lidojuma trajektoriju, lai izvairītos no sadursmes gaisā ar citu pilotu vai citu šķērsli un apzināti pieņem lēmumu nelidot uz mērķi.

 

5. Diskvalifikācija

Sacensību dalībnieku var diskvalificēt (aizliegt piedalīties sacensībās un anulēt rezultātus) šādos gadījumos:

1) Par nesportisku rīcību.

2) Par bīstamu rīcību. Par bīstamu rīcību uzskatāmas tādas darbības, kā rezultātā spārns var norauties vai ieiet negatīvā spirālē. Par bīstamu tāpat būtu izskatāma piezemēšanās asā virāžā, kur lenķis lielāks par 90 grādiem attiecībā pret vēju un spārna „knābieni” mazā augstumā. Aizliegts vertikāli nolaisties, izmantojot līdz galam izspiestu akselerātoru un maksimāli sabremzētu spārnu.

Fiksējot bīstamu rīcību pilots pirmajā reizē tiek brīdināts, bet atkārtotas bīstamas rīcības gadījumā – diskvalificēts. Tie kas norauj spārnu vai gāžas zemē negatīvā spirālē – tiek diskvalificēti.

 

Strīdu gadījumus izskata sacensību galvenais tiesnesis.

 

Sacensību galvenais tiesnesis:

Pēteris Golubeckis, Klubs „Adrenalīns”

 


Komentāri: 13
    Made by kalichava